Kızlar selam 12 günlük anneyim,akşam yemeğimi 7 gibi yiyorum. Yatmadan da çikolata vs yerim yatarım geve ilk emzirmeye uyandığımda daha emzirmeden midemin üst kısmında dehşet bir ağrı oluyor ama ilk emzirmeye kalktığımda bu oluyor neden oluyor anlamış değişim yaşayan var mı?