Kusumoldu Kızlar 37+5 hamileyim. 2 saattir 8-10 dakikada bir bazen daha sık belime bi sancı giriyor. Suyum nişanım gelmedi. Sancı da dayanılmayacak gibi değil ama sancı gelince karnım kaskatı oluyor, doğum sancısı mı bu??
Ayazmom_ Kusumoldu Merhaba erkek bebek mi? Sureyi takip edin benimde önce 10 sonra 5 dakikada bir geliyordu 6-7 saat sonra nisanim gelmisti sonra sancilar 2 dkkada bir gelmeye basladi. Nisan ve su gelmeden de dogum baslayabilir. Mesela benim suyumu hastanede patlattilar. Saglikla gelsin bebisiniz🌸
MelikeDurmaz Kusumoldu benim suyum idrarla beraber gelmişti dikkat etin belkide gelmiş siz fark etmemissinizdir hemen gidin hastehaneye
Ayazmom_ Kusumoldu bence 5 dakikada bir gelirse gidin, bende öyle yaptim hastaneye gidene kadar zaten 2 ye düştü. Tabi öncesinde suyunuz gelirse muhakkak gidin. Nişan önemli değil bencee.
Kusumoldu MelikeDurmaz çok teşekkür ederim sabaha kadar bekledim sancı sıklığı artmadı azaldı bile evde bekliyorum hala sancım düzene girince gidicem
Melikecaglayann Hep bende doğuruyor muyum diye tag açtım ama doğum sancısını anlıyorsunuz sabah yataktan altıma işrdim korkusuyla uyanmıştım duymuş meğerse ılık ılık akıyor ve onun su olduğunu anlıyorsunuz sancılar başladığında siz de anlayacaksınız doğumun başladığını endişe etmeyin