Gzdesri Kanama şeklinde nişanım oldu arkadaşlar sancı 5 dakikada bir olana kadar bekleyeyim mı gideyim mi acaba ? Gece 00:18′den beri sancı geliyor dakika tutuyorum
Asliigurbuz59 3 saattir sancı çekiyorsanız gidin bence, doktorum bana bu sancı seni yaptığın işten bile o anlık alıkoyar ve düzenli gelir öyle olduğunda hemen gel demişti Gzdesri
bbaby44 Gzdesri Rabbim yardımcın olsun inşallah güzel bir doğum olur bncd evde dayanamaz hale gelince git eger evine yakinsa hastane
Asli_0025 Gzdesri bence git doktora birden biri açılma olur belki rabbim bir avazda doğurmayı nasip etsin banada dua eder misin inşallah bende hamileyimdir sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
Gzdesri Bebekbeklrkn amin Allah razı olsun sanciyi evde çekmeye çalışcam hastanede rahat edemem çünkü biliyorum
Rabia__q Gzdesri gözünüz aydın rabbim kolay doğum nasip etsin inşallah benim fikrimde evde çekmek hastane yakında evde olmak sorun olmaz diye düşünüyorum benim hastanem çok yakın bende evde beklemeyi düşünüyorum
Ayazmom_ Gzdesri Ben 5 dakika bir gelene kadar beklemistim. Agrilarim sıklaşınca ve dayanamiyorum artik hastaneye gitmek istiyorum diyene kadar bekledim bu surec evde 12 saat surdu🙈 Yinede siz bilirsiniz. Saglikla gelsin insallah🌸
Gamzeli-21 Rabbim yardımcınız olsun sağlıkla kolayca doğurun inşallah. Bende 2 gün sonra sezeryana giricem Allahın izniyle. Allah hepimizin yardımcısı olsun