Edus35 evet valahi oda var bebek durmuyor bazen 🫢🍼 inek gibi besliorum valahi bide insan sezeryan olunca dikişi olunca hayli bir daha zor 😇 kalkamior insan hamilelikte de çok çektim genede cekiorum bide yetmezmiş gibigoguslerim taş gibi oldu onun ağrısında eklim😄 valahi hamilelik ne kadar zor olursa olsun uyuyun 😢 hamileliği özledim daha yeni doğum yaptım valahi bu kdr zor olacgni tahmin etmedim birde insanın yanında biri olmayınca daha zor eşimle berbaer bakmaya calisiruz