irosimakucuk ilki spinal oldum çok rahat geçti hem hastane hem ev süreci şimdi ikinciyi de öyle olacak ama bende korkuyorum o an bi cesaret geliyor insana ilk gün verdiklerinde aşırı korkmuştum yapamam gibi geliyordu korku heyecan ama o gün gelince baya baya cesaretleniyor insan korkmamak lazım ☺️