Kızlar göbeğinizde çıkan tüyleri alıyormusunuz ben önceden alıyordum şimdi alırsam hormonların etkisiyle daha çok çıkmasından korkuyorum bazılarıda alma hiç doğumdan sonra dökülür diyor ama pek inanamadım siz neler yaptınız aldıysanız yönteminiz neydi doktora gidince kendimi rahat hissetmiyorum birde o olmasa bile kendim gördükçe rahatsız oluyorum