Bir de bir şey soracağım ben ayın 21 inde regli oluyorum iğneden sonra da olmam gerekiyordu ama olmadım henüz ve hiç bir belirti yok regliye dair sadece aşırı derecede baş ağrısı ve mide bulantısı var 2 gündür sizde hiç oldumu bu durum ben ilk iğnemi vurulduğumda böyle olmamıştı ayın 5 inde vurulmuştum Ocak ayında 21 inde regli olmuştum bu ay 4 ünde vuruldum ve hala olmadım