Midemin üstü göğüs kafesim reflü falan değil öyle bir agriki kalp krizi falan geçiriyor gibi hissediyorum ne yapsam gecmiyor yatsam yatamiyom uykusuzluktan geberiyorum on besgundur ne yapmam gerek dört beş tane yastıkla yatıyorum yok acile mı gitsem bişey yaparlarmj