Poyraz_25 Benim adetten 3 gün geçti kan verdm 13.50 çıktı beta ama belim ve kasıklarım çok ağrıyor boş gebelikmidir acaba
XBirmelekannesiii Poyraz_25 neden boş gebelik olsun 0-5 den yukarı gebelik oluyor yukselirse gebesibizdir 3 4 gün sonra tekrar verin anlaşlr
Xmom Poyraz_25 beta düşük ama önemli olan 2 günde bir 2 katı artış göstermesi geç döllenme olabilir belki. Bel ve kasik ağrısı gebeliğin ilerleyen zamanlarında da olabiliyor o bir belirti değil bence tekrar kan verin içiniz rahat etsin 🙂
Kafi Poyraz_25 canım bende 15 değerle öğrendim beta takibi yapıyorum çarşamba günü 395 kadar yükselmişti yarin tekrar vericam hafta içi de doktora gidicam yani evet bel ve kasik ağrısı oluyor ama önemli olan kanama olmaması