Daha 5 haftalik gebeyim. Simdiye kadar sadece kramp benzeri hafif ağrılarım oluyordu ama sabahtan beri çok fena mide ağrım var . Afedersiniz ishal olmadan önce mideniz ağrır ya hani öyle bir ağrı. Ama ishal felan değilim. Bugün 6 saat yolculuk yaptım o mu etkiledi bilmiyorum. Ama hüngür hüngür ağlıyorum. Ağrının şiddetine değilde sürekli bi rahatsız olma durumuna sinirlerim bozuldu artık ona ağlıyorum. Bu doğurana kadar hep böyle mi olacak.? :( 😞 😓