Ozge0512 20+2 günlük hamileyim doktor kalpte bi parlak nokta olduğunu bunun down sendromu belirtisi olabileceğini söyledi. Başına böyle bişey gelen var mi sonuç ne oldu
Zeliha66 Ozge0512 bizimde kalpde parlaklik vardi kadin dogumcu farketti. Detayli ultrasyonda da doktor söyledi ama tek basına biseyim ifade etmedigini büyük ihtimal dogumdan önce kapanicagini söyledi. 2hafta önce dr ye gittigimizde tekrar sordum ben öyle bisey göremiyorum dedi.
Saidinannesi Ozge0512 ilk hamileliğimde bizdedir kalpte parlaklık çıktı. Çocuk kardiyolojisinde gösterdim hamile iken. Dr um tek başına anlam ifade etmiyor demişti sıkıntı yapma kafana takma. Allah’ın izniyle bir sıkıntı olmaz. Öyle şeyler hep oluyor
Ceyfer Ozge0512 bizdede var parlaklik doktorum tek basina bisey ifade etmiyo dedi 3 doktorda ayni seyi soyledi sende korkma canim.
Ozge0512 Zeliha66 inşallah oyledir kendi doktorum burun kemiği ense kalınlığı normal demişti bu gün devlet hastahanesine gittim o söyledi parlaklığı Moralim yerle bir oldu 😢
Aselikra Zeliha66 Ozge0512 canım perinatoloji bölümüne git orda kesin görür doktorlar fetal eko yapıyorlar yani sadece kalbini inceliyorlar onlar anlar hemen
Aselikra Bana da kalp kapakçığında kaçaklık var dedi doktor ama kapanabilir dedi bakalım haftaya randevum var inşallah gittiğimde kapanmış olur ve en kısa zamanda kapanır Allah ın izniyle 😞
worin benim bebişimde de 21. haftada göründü, 26. haftada hem başka kadın doktoruna görndüm hem de perinatoloğa ikiside parlaklık yok geçmiş dedler.. sadece parlaklık ise eğer korkulacak bişe yok, şimdiye kadar sadece parlaklıktan dolayı hasta doğan çocuk olmamış.. bu sayfada hergün nerdeyse parlaklık ile ilgili başlık açılıyor, ama çok şükür hepsi şimdiye kadar sağlıkla doğdu.. Darısı bizlerin başına inşallah🙏🏻
Ozge0512 worin ikili ve üçlü tarama yaptırmadım bu güne kadar sadece ense kalınlığı ve burun kemigine bakıldı ilk defa fiziksel olarak belirti bu söylendi o yüzden tedirginim inşallah benimkindede birşey çıkmaz sağlıklı bi şekilde dogar
Zeliha66 Aselikra biliyorum canım ilk yavrumu kalp rahatsızlıgından kaybettim doktor gerek yok dedi fetal ekoya. Dogumu bekliyorum hemen kvc ye gidicez insallah. Riskli gebeyim sürekli yatıyorum. Bulundugum yerde de iyi bi kalp drsi faln yok🤷♀️
worin Ozge0512 bende yaptırmadım, çünkü aminosentez harici hiçbiri kesin sonuç vermiyo, ikili ve üçlü testi riskli çıkmış çok kişi sağlıklı bebekler dünyaya getirdiler.. Allah bebeklermizi sağlıklı dünyaya getirmemize izin verir inşallah.. 🙏🏻
Caglaaa Zeliha66 benim de var canım bebeğimin kalbınde parlaklık fetal eko çektirdim ben, doktor doğduktan 3 gün sonra tekrar gel dedi doğmasını bekliyorum tekrar doktora gitmek için, için rahat etmiyorsa git kesinlikle fetal ekoya çünkü detaylıda yada normal kontrollerde görünmeyen çoğu şey gözüküyor
meltemmmmm Banada kalbinde parlaklık var dediler ama küçük her bebekte görünüyo neredeyse geçer bisey olmaz dedi bikac kiside daha okumuştum içim rahat o yüzden. Allahın bileceği iş tabii🤷♀️ ikili tarama testin temiz çıktıysa korkma dedi. sende gönlünü ferah tut🙏
Zeliha66 Caglaaa aynen canim ilk cocugumdan dolayi baya bi arastirma yapmistik. Zaten dogsun ilk işim cocuk kalp doktoruna götürmek olacak. Normal bi kadin dogumcu bile farketti durumu 21 haftalikken ayrintili uktrasyonda boyutu önemsenicek gibi degil dedi 26 haftalikken tekrar sordum yok ben göremiyorum parlaklik dedi. Yaa bide bi kere böyle agır seyler yasayinca simdi gitmeyede korkuyorum😔
Saidinannesi Ozge0512 evet internette bende araştırdığımda öyle yazıyordu ama sağlıklı bebeğim çok şükür düşünme çok testtede çıkmamış zaten.
Ozge0512 Ceyfer ben biraz fazla panik yapıyorum sanırım tabi ki her hali kabulum allahtan geliyo sonuçta bu yüzden hiç bir taramami yaptırmadım ama insan böyle biseyle karşılaşınca da üzülüyor
Ceyfer Ozge0512 bende yaptirmadim canim bisey cikarsa aldirmayacagim icin hemen hemen cogu bebekte goruluyomus takma kafana Allahin izniyle bisey cikmaz 🙏🏻