Benim kızım 5 yıl önce 23 haziranda dünyaya gelmişti şuan 2. Bebişimide ağustos başında beklioruz inşallah canım 🙂 minik kısa kollu zıbınlardan sürüyle almıştım ve kullandım bütün yazı minik badi penye battaniye minik çoraplarla mutlu mesut geçirdik 🤗 yaz bebeği çok rahat oluyor her şeyiyle tek sıkıntısı terleyince minik burun tıkanıyor emerkende nefes alamayınca basıolar yaygarayı 😅