Merhaba 36 haftadayım bu gece fark ettim sol göğüsümün bir tarafı aşırı gerilmiş ve orası bir kitle halinde sert bir bütün. Daha önce böyle birşey yoktu. Acaba süt mü topluyor olması normal mi yoksa neden böyle birşey oluyor bilmiyorum. Acımıyor ama aşırı gergin suanda cok fazla dokunamadım, ama dokunduğumdan beri vajinamda batma hissi var. Son haftalarda göğüsleri sıkmak dokunmak doğumu başlatıyor diye okumuştum ama doğruluk payı var mı emin değilim. Göğüsünde böyle bir durum yaşayan oldu mu daha önce