bilgeckr
12 de yattım hastaneye suni sancı verıldi ama benim açılmam bir cm di o yüzden 10 cm olana kadar bekledım suni sancı pek fayda etmemişti bana taki suyumu patlatana kadar ben bide normal olduğu için Fatma ana eli otu koymustum suya o benim açılmamı çok kolaylaştırdı akşam 18.31 de doğurdum
Beni bebeğın kafası görünene kadar doğuma almadılardı sonradan aldılar 😊