esraeses Kızlar 10 haftalıkken uçağa bineceğim sizce bir sorun olur mu bu haftalarda yolculuk yapan var mı? Pazartesi kontrolde doktora soracağım ama size de sormak istedim
Melson20 esraeses 22 haftalikken yurtdisindan turkiyeye ve sonra tekrar donus icin gittim geldim. Hicbir sey olmadi, ne olabilir ki 😅 son haftalarda olmadigin surece
buseyusuf27 esraeses 28 haftaya kdr bır sorun olmuyor rısklı gebelıgınız yoksa 28den sonra doktor raporu gerekıyor
milav ben yapmistim 4. hafta ve 6. haftaydi sanirim bir sorun yasamadim ama sormanizda fayda var tabi
Hayat31 Bilmeden ben de yapmıştım 3 4 haftalıkken. Ama sonra doktor yasakladı,o da kendi suçum yüzünden . Eğilip çok iş yapmıştım evde,akıntım olmuştu diye uçak bir yana evde yürümeyi bile yasakladı 😄
27062010 Geçen salı 10+2 iken uçağa bindim canım çok şükür bir şey olmadı ve pazartesi tekrar binicem inşallah yine bir şey olmaz üstelik riskli gebeyim rahim ağzı sıkıntım var ve kan pıhtılaşması var
Dildade esraeses 12 haftalıkken bindim izine gittik 16 haftalıkken de döndüm hiç bir sıkıntı yaşamadım ve ilk kez binmiştim çok rahat oldu
Sayeee esraeses esraeses Merhabalarr :) İki gün önce Afrika’dan İstanbul’a geldim, 7 saatlik bir yolculuktu hiç sıkıntı yaşamadım :) 31 haftalık olduğum için doktor raporu aldım her ihtimale karşı, 27.haftadan sonra doktorunuz izin veriyorsa yolculuk yapmanızda bir sıkıntı olmayacaktır. (Rapor 7 gün geçerli)
Annekolik46 Defalarca uçuş yaptım ilk haftalardan 30.haftaya kadar hiç bir sorun olmadı çok şükür ama 30.haftada seyahat raporu almıştım