Arkadaşlar merhaba, 8 haftalık hamileyim. Birde oğlum var 3 yaşında , emzirmeyi 2 buçuk yaşında bıraktık. Şimdi tekrar hamileyim göğüslerimde dolgunluk hissettim bi sıktım baya bembeyaz süt geliyor. Bu durumu yaşayan varmı ? Hamileliğin daha çok başındayım ilerleyen zamanlarda sorun yaratır mı bu bende. Yaşayan varsa lütfen cevap verebilirmi?