ZelihaTkcnn zeliskya ben philips aventin hem cam biberon hem Pp biberonunu aldım arkadaşımda onu kullaniyor ve memnun
yeschef-13 zeliskya Ben philips avent cam 2li set aldım etrafımda memnun olan anne çok olduğu için emzik ve göğüs ucuda aynı marka model aldığım içinde tutmama sorununu kaldırmak istedim
Beybitooo zeliskya comotomo alıcam anne memesine çok benziyor bi bakın isterseniz bebek memeyi reddetmiyormuş kullananlar da çok memnun
gencbir_anne zeliskya ben lansinoh aldım e bebekteki çalışanın önerisiyle bildiğim kadarıyla aventin muadili meme ucuna çok yakınmış ucu
Ebbruc zeliskya ben hem philips avent cam olandan almıştım hemde lansinoh süt sağma makinesinin biberonu vardı ama oğlum lansinohu daha çok kabul etmişti
gokay34 İkisini de kulllandım ama lansinoh sanki daha iyi ilk oğlumda avent ve chicco anne memesine benzeyen kullandım ikinci de lansinoh sağma makinası aldığım için onun biberonundan devam ettim