Drygrrs
Aa aynıyız o zaman 🥰
Ya sürekli yatmak zorunda olduğumuz için sağa sola sırt üstü hep yatıyorum ben. Sadece sırt üstü yatarken kalçama doğru yastık destekliyorum yoksa çok rahat olmuyor. Doktorum da bir problem yok dedi. Sırt üstü yatınca bacaklarımı dikmiyorum sadece yani ayağımı basıp dizimle üçgen şeklinde olmuyorum pek bilmiyorum anlatabildim mi 😅