Nbnbn değişiyor canım benim 6+3te bebeği bile göremedim az üzüldüm 7+4te hem bebeği gördüm hemde kalp atışını duydum erkem gitme derim insan etkileniyor sitrese giriyor canım zaten gördükten sonra da bekliyorsun ki görürsün inşallah Allahın izniyle 😊❤️