Hatice_70 benimde şişlik vardı hani şöyle bir bombelik vardı ben hep dikis bitişi diye düşündüm önemsemedim aylarr sonra o bombelik büyüdü meğer o bombelik kistmiş. Sizde bir doktora görünün ne olduğunu bilin hiç değilse enfeksiyonsa enfeksiyon kistse kist hani bilin hemen tedavisi yapılsın. Bakın ben kist sebebiyle birdaha hamile kaldım sezeryanla alınacak tekrar o kist