2 yıllık evliyim çok borca girmemek için almadım şimdi almayı düşünüyorum ama uygun fiyatlı olsun tabi ki ve güzel memnun kaldığınız önerilerinizi bekliyorum, beyaz eşyalarımın hepsi Vestel memnun olduğum da var olmadığım da ,Vestel de var ise onu da değerlendirebilirim ,bulaşık makinesinden hiçbir şey anlamıyorum 🤷 marka ve modelini yazabilir misiniz 🌸