BrcnBlgn hanımefendi, bir hafta önce muayene yapılmış, ikili test istenmiş, test yapılmış ve kontrole-test sonucu için çağrılmış. Bunların tamamı kayıt altında. Sonuç kontrolü çağrılarında tekrar muayene-bebeğin kalp atışlarını kontrol etmek gibi bir zorunluluk yok. Doktorun kendi insiyatifindedir. Hastane mevzuatını bana anlatmayın isterseniz.
Ayrıca ben size siz diye hitap ederken, siz bana sen diye hitap etmeyin lütfen.