minnos1mom çalışan bir bayanım zaten aktif surkeli hareket halinde bir mesleğim var , düşük tehlikesi ile başlamıştık , tüp bebek Dr uma da dedim işi birakiyim hayır dedi sonra riskli gebelik Dr u takip etti ona da dedim ,mesleğim bu diye , çalış hayır dediler 🤷🤷 ama yani 32-34 u zor görürum başka iş olsa 36-37 ye kadar çalışan var , birde eve gelip hergun yemek yapan birisiyim 🤐🤐🤐akşamın 8 inde mutfağı toplayıp oturuyorum , çalışmak isteyen çalışıyor kolay değil ama hem zaman daha çabuk geçiyor