ngksu Asel ikra yı çok sevdim ben cinsiyetini bilmiyoruz ama eşimde kabul eder ve kızsa severek kullanırız sanırım🥰
Deletedmom_72 1234eg sare ismini yorumlayan birini gördüm az önce Instagramda pek önerilmedi sara hastalığını anımsattığı için
elmaelmaelma Kbrbydk minelin öyle bir anlamı yok maalesef. Arapçada sadece bir ek. “-dan, -den” anlamına geliyor.
Lebis35 Kbrbydk isim çok güzel bende beğenirdim ama anlamı -den -dan hatta cinlerden , şeytanlardan anlamı varmış bi araştırın siz bida
1234eg elifdiyorkii eflin ın anlamı cennete acılan kapı demek değilmiş diye okumustum iyice arastırmanızı öneririm farscadan turetilmiş ve batmak anlamındaymış
BuseBora rabiaa2727 geçenlerde sahabe ismi duydum hoşunuza gider mi bilmem Mislina idi sanırım farklı geldi