Tugcerasim çok teşekkür ederim anlattığınız için. 43 haftaya kadar iyi beklemişsiniz çok zor bir doğum yaşamışsınız ya 😢 Benim de su an ikinci gebeliğim. İlki sezaryen oldu, tam da sizin anlattığınız gibi oldu. 41. Haftaya girdim artık ne sancı ne açılma vardı dönmüştü bebeğim ama başı doğum kanalında da değildi. Ben biraz daha beklemek istedim ama doktorum beklesen de muhtemelen olmayacak açılman yukarda bebek dedi. Suni de vermedi, suni de alsan deneyimlerime güven sonu sezaryen görünüyor dedi, kaka yutma riski de var artık dedi. Sonraki gün sezaryen oldum gerçekten de bebeğim kaka yapmaya başlamış, doktor ameliyat esnasında dedi evettt kakasını yapmış bak bir gün daha beklesen yoğun bakıma girerdi bebek dedi, iyi ki almışlr o zaman dedim, aspire ettiler hemen zaten ve doğduğu gibi kaka yaptı ben gördüm ameliyat sırasında yanımda kundaklarken ebe😂 neyse ama sonuç olarak çok fazla içimdr kaldı, doğumdan sonra kabullenemedim nasıl ya sezaryen oldum resmen gerçek mi bu felan diyordm, özel ebe tutmuştum hareketler pilatesler nefes eğitimleri vs yalan oldu😊 şimdi ikinci gebeliğim ssvd istiyorum ama risklerinden de korkuyorum. O yüzden merak ediyorum ikisini de yaşayan anneleri. Ama sizin deneyiminiz çok zorlu olmuş 😢