Benimki 35. Haftaya kadar totalistti yani tam kapatıyordu , mecbur sezaryen olacaktım. Eski doktorum çok germiş ve korkutmuştu beni. 36. Haftada yana kaymış şükür. Doktorum normal doğumu bekleyelim dedi, 38+4 oldum. Kanamam da olmadı şükür bugüne kadar