Ugu324 Ben 21+3’teyim, gebeliğimin başından beri kafama takılan şey bu işte. Kendi kendimi yiyorum resmen. O mu gelir bu mu gelir, dokunur mu bebeğe, ellerini yıkar mı vb. Takıntı oldu resmen. Onun dışında bir de onun bunun kocası gelir mi diye takmaya başladım. Yazın sıcağında koca koca adamlar bebek görecek diye lahana gibi mi giyineyim?