momofmychildren Kızlar 15+5 de bebek hıçkırır mi yada karın icinde hıçkırık gibi hareketini hissedebilir miyim ilk defa oldu fikri olan var mı?
gokcegn21 momofmychildren bebeğin hareketlileri olmasın sakın. Ben ilk hisstiğimde karnımda kalp atışı gibi hissettim🙃
momofmychildren gokcegn21 ayy olabilir mi böyle anı kalp atışı olur ya hıçkırık gibi de tam çözemedim bir iki kere oldu
gokcegn21 momofmychildren büyük ihtimalle hareketi ben kızımi 15 te hissetmiştim sanki kalbim karnımda atar gibi oldu iki kere ödüm koptu sonradan alıştım hareketleriymis meğer
gokcegn21 momofmychildren rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah. İlk gebelik galiba 🙃