Aklımda hiç yokken sancılarım beni çok rahatsız edince doktorum önermişti. Oğlum tam aşağıya inmeden gelmeye karar verince her hareketi dayanılmaz sancı yapıyordu bende ve öyle dakika tutmalı değildi sürekli sancı vardı. Allahım onu bulan o kadar dua aldı ki benden anında hafifledim kuş gibi. Sancıdan kıvranan ben arkadaşlarıma fotoğraf atmaya başlamıştım doğuruyorum diye, hemşirelerle sohbet ediyordum zaten sonrası çok hızlı olmuştu. Acı yok sancılar geliyor nstde görüyoruz ama ıkınma hissi var sadece o kadar. Bol bol kahve ve su için doğumdan sonra baş ağrısı olmaması için. Ve 1 hafta 10 gün kadar devam ettirin. Tutuldum galiba ondan ağrıyor diyorsunuz ama o epiduralden kaynaklı baş boyun ağrısı oluyor. Şimdiden sağlıklı doğumlar diliyorum 🌸