zeynonunannesiiii haftada hareketlerini hissetmeye başladım 23. Haftada kadar aşırı hareketliydi son bir haftadır hareketleri azaldı sanki azaldı derken öncesine göre daha az hissediyorum kötü bişey olsa hiç hareket etmezdi sizin durumlar nasıl
ysmn_kck17 zeynonunannesiiii aldığı pozisyona göre hareketleri değişiklik gösteriyor , ediyordur hissetmiyorsundur ee haliyle bide büyüyorda içeride annesi normal . Sen yinede rahat etmezsen doktoruna görün ☺️
Aybarssena zeynonunannesiiii o haftalarda normalmiş öyle olması benimde sizin gibiydi doktoruma sormuştum o da çok minik oldugu için pozisyonu sebebiyle hissetmeyebilirsin demişti
annelik_4 zeynonunannesiiii benimde öyleydi 24+5 olduk şükür yine hareketli ama benimde geçen hafta hareketleri azalmıştı doktora sordum çoğunlukla uyuyordur oyizden azaliyodur dedi herzaman bir olmuyo tabi bazen hareketli bazen daha az oluyor