Stok hem her markanın her bebeğe yaramamsi hem de bebeğin kilo alma hızı açısından biraz riskli bir durum. Ben stok yapmadım iyi ki de yapmamisim çünkü bebeğim çok hızlı kilo aldı goon kullanıyorum 200 tane 1 numara kullandım ama çok sık iki saatte bir bez degistirdim, 2 numaradan çok az kullandım şu an bebeğim 2 aylık ve 3 numara kullanıyorum hamileyken asla kestiremezdim