Kadriye_cnck Mavideniz26 Ben kullandım. Yanında bir ilaç daha kullanmıştım.Agir bir ilaç kanser hastaları da kullanıyormuş bu ilaçtan. Allaha şükür ben ilk kullandığım ay hamile kaldım.Tabi daha öncesinden de bir sürü ilaç kullandım.nasip bu zamanmış.
Mavideniz26 Kadriye_cnck doktor bakmis yumurtalillarinda sorun yok demiş tutar demiş ama zaten kac aydir korunmuyorlar tutmuyor sorun yoksada niye olmuyor acaba oda uzuluyor
Aden_simay Mavideniz26 bol havucta tüketilebilir oda catlatmayi kolaylaştırıyor Ayrica devlet hastanesi mi özel hastane mi?
SiriusAb Mavideniz26 Saraçoğlu’nun youtube’da videosu var. Ayrıntılı anlatıyor. Benim değerim yüksek içemiyorum. O yüzden ayrıntısını bilmiyorum
Kadriye_cnck Mavideniz26 hiç üzülmesine gerek yok içini ferah tutsun. Kul isteyince değil Allah nasip edince olur.Zamani var demekki benim daha önce iki düşüğüm oldu .Çok şükür Allah a şimdi nasip oldu her şeyin bir vakti var.