Selinmoon Yarın 21 haftalık olacağız . Çok kötü oldum neredeyse bayılacaktım . Ayaklarım tutmadı , kalbim çarptı, bayılma hissi geldi 🥺 korktum evde tekim birde , neden olmuş olabilir ?
Gaye1402_ Selinmoon kan şekerin düşmüş protein ağırlıklı beslenmen gerekiyor benimde 2-3 kez başıma geldi
mombarbie_ Selinmoon 3 ana 3 ara öğün yapmalı ve aksatmamalisiniz şekeriniz yoksa düzenli beslenin bol su tüketin
Mevlude_Sahin Selinmoon Benim de öyle oluyordu. Yemekten sonra günde 1 kere elim ayağım boşalıyor gibi oluş bayılma hissi geliyordu. Şekerime ve tansiyona baktığımda normaldi en son kan testinde ciddi kansızlık çıktı demir takviyesi yapılmıştı
MomsE Selinmoon sürekli atıştırın elinizin altında kuruyemiş muz gibi yiyecekler olsun tansiyonunuzu da ölçün mutlaka eğer düşükse tuzlu ayran için hemen aynı şeyleri yaşadım demir ilacımı 2 ye çıkardım rahatladım biraz daha
Selinmoon Gaye1402_ yaa öyle mi ? Aslında çok dikkat ediyorum yememe . Pazartesi kontrolüm var söyleyeyim bari 🥺
Selinmoon Mevlude_Sahin ben kullanıyorum demir ilacı , tansiyonuma ne zamandır baktırmıyorum ondan olmuş olabilir 🤔