ipeklinaismom siz bilirsiniz tabi ben hazırlıklı gitmeyi tercih ediyorum 🙈 eksik olunca stres oluyorum ilk bebeğimde tam anlamıyla sutumun gelmesi 12 günü buldu mamayı da reddettiği için perişan olduk. Doğuma giderken deli gibi gelen süt doğumdan sonra bir anda resmen kesilmişti ondan hazırlıklıyim bu sefer ben en küçük boyunu aldım zaten