Yodamom Yürümekten korkmayın yürümek hafifletiyor. İlk sezaryanda 3 güne ayağa kalktım ikincide bebek hemen çıkmayınca baya bastırdıkları için canım aşırı aşırı acıyordu anlatamam yatağı yumrukluyordum. Bebeğim küvezde kaldığı be bir küçük oğlum olduğu için sürekli hareket halindeydim tamamen geçmesi 5, 6 günü buldu ikincide.