Benim yeğenimde öyleydi genetik olarak babasına çekmiş kafası büyük ☺️ o zaman korkurmuşlardı engelli olabilir kafası büyük diye ah varya sonra bir başka doktora gittik sadece biraz tosun hiçbirşeyi yok çok sağlıklı dedi doğdu kocaman abi oldu paşam zehir gibi valla 10 yaşına girecek şimdi 🌸 hiç korkmayın gayet normal bence bu durum