Busraaslan0 çevredeki boş konuşan insanlar yüzünden korku oluyor
Tecrübe edinenler konuşuyor evet, biraz abartı olmuş ama herkesin aşı eşiği farklıdır. Onun canı o şekilde acımıştır ve el soktu gibi gelmiştir. Yani bu tepkide mantıksız bence. Benimde çatı muayenem kötü ve o yüzden bahsetmiyorum, iyi tecrübe verecek kadar negatifler de söylemeli ki aslında hazırlıklı olunsun. Bu çatı muayenesini yapan ebe veya doktora da bağlı bence. İnşAllah kolaylıkla anlamadan geçer. 🪴