Eddaa57 39 haftalık hamileyim hep sol tarafta ağrım vardı ama şuan çok daha şiddetli neyden kaynaklanır bilgisi olan var mı ya da yaşayan
Eddaa57 Berivankndmr belki büyümeye başladığı içindir yani en azından bel ağrınız ama karında neresi ağrıyo sizin tam olarak benim sadece üst taraf
mombarbie_ Eddaa57 doktorum bana iman tahtasının olduğu yerde yumruk gibi sancı acı ya da kasıkta olur dedi olabilir yani düzenli olup olmadığını takip edin haftanız uygun
Eddaa57 Berivankndmr benimde saat 4 den beri sağ çatı kemiğim ve kasığım ağrıyo ama düzenli bişey yok ah bı anlasak ne olduğunu