Arkadaşlar Ovulasyon testim 3 gündür üst üste pik çıkıyor ayın 15 16 ve 17 si yani bugün de pik çıktı böyle bir durum yaşayan var mı acaba. Biz de 15 ve 16. Günü değerlendirdik bugünü de değerlendirmelimiyiz fikri olan yazabilir mi acaba böyle bir durum yaşayan oldu mu
