Arkadaşlar sezeryan olacak kişilere de devlette çatı muayenesi yapıyorlar mı birde benim ilk sezeryanimda kum torbası koymamislardi devlette koyuyorlarmis birde sezeryan sonrasida alttan muayene ediyorlarmış öylemi bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi