Nar_tanesi Dün kadın doğum bölümünde alttan muayene oldum, son ilişkimin üzerinden geçen 5. Gündü yumurta döllenmiş olsaydı veya döllenme aşamasında olsa doktor muayene de görür müydü, anlarmıydı acaba. Yoksa tam döllenmeden belli olmaz mı
tgbmerve Nar_tanesi mümkün değil malesef , döllenmeden sonraki 5. Günde yani ilismi gibi düşünürsek 6. Günde , embriyo bir haşhaş tanesi büyüklüğünde , tutunacak büyüyecek 4 haftalık gebelikte bile yani adetiniz geçince kese gözükmüyor 5. Haftadan sonra kese gözükmeye başlıyor
kalorisizpatates Nar_tanesi gerçekten anlamıyorlar benim de doktora gittiğimde gebeliğim yeni başlamıştı haberim de yoktu doktor smear testi yaptı zaten alttan bakıyor kazıya kazıya insan diyebilir rahim duvarın kalınlaşmış diye hiç bişey söylemedi çıkınca da öyle başım döndü ki 10 dk neredeyse içimi kazıdı
Nar_tanesi tgbmerve o zaman yinede gebelik belki de oluşabilir adet zamanına kadar değil mi, kesin bu ay negatif demek doğru olmaz, beklenen afet tarihin 28 Şubat
tgbmerve Nar_tanesi tabikide ,korunmasız bir ilişki olduysa adetinizi bekleyin çok Cook erken benim tüp bebekle olduğu için süreçleri gün gün biliyorum
Nar_tanesi kalorisizpatates inşallah bende sevinirim bu ay, sizde güle güle sağlıkla kucağınıza alın inşallah
kalorisizpatates Nar_tanesi inşallah Allah gönlünüze göre versin kucağınızı doldursun💓 çok teşekkür ederim