Kızlar benim hamilelikten önce hep yürek kalkması olurdu yürek kalkınca hiç bişey yiyemiyorum midem bulaniyor. Hamilelikte hiç olmadi ama dogumdan sonra surekli olmaya başladı. Bir kaç kadına gittim karnımı ovarak yerine getirdiler o an iyiyim aradan biraz zaman geçsin yine hemen kalkıyor bunun için evde uyguladiginiz bir yöntem veya bir ilaç var mı. Instagramda bir yorumda birtane ilaçtan bahsetmişler “ tranko buskas” isimli ilaç kullanıyorlarmis ama emziriyorum belki şuan kullanamayabilirim. onun için başka bildiğiniz yöntemler var mı bilen varsa yazabilir mi lütfen neler yapmalıyım artık baş edemiyorum nerdeyse her hafta düşüyor. Bunun için doktora gitsem bilir mi bide hangi bölüme gitmem gerekir.