Nurrr0006 Kızlar öncesinde yüzümde bi iki tane et beni vardı fakat bu son zamanda boynumda boncuk gibi çoğaldılar bugün de farkettimki yüzüme doğru ilerliyor sivilce gibi leke gibi bisey sandim baktım et beni böyle bi durum yaşayan var mı doğumdan sonra falan tekrar dökülür mü acaba görüntü olarak da rahatsız edici
myangelson Nurrr0006 bende de çok çıktı ama hiç dökülmedi duruyorlar bende çok rahatsız oluyorum küçük küçük 🥴
Meltemguvenir Nurrr0006 bende de çok ufak çıkmıştı boynumda geçenlerde kendi kendine kopmuş hamilelikte oluyomuş sizinde kendiliğinden düşer belki
Limonis Aa yalnız değilmişim bende de boynumda minik minik kahverengi siğil gibi benler çıktı neden olduğunu çözemedim herhalde hormonlardandır,yüzümde de hafif çil gibi şeyler çıktı inşallah hepsi geçicidir ya
Nurrr0006 Meltemguvenir çok kasinmisti farkında olmadım kanamis kopmuş heralde ama sayısı çok fazla ya
Nurrr0006 myangelson kaşıntı falan yapmadı mı benimki bi kaşındı kasiyinca koptu kanadı ama sadece bi kac tane
myangelson Nurrr0006 bir kaç tanesi kaşınıyor farklinda olmadan kasıyorum ama kopmadı hiç canım yanınca farkediyorum 🥴 bir de kolyeye falan takılıyor canım yanıyor kolye de takamiyorum o yüzden 🤦🏻♀️
busra_21 İlk gebeliğimde boyun bölgemde aynı sorunu yaşamıştım.Şimdi ikinci gebeliğim gene bir sürü çıktı.İlk gebelikten sonra geçmişlerdi.Var olanlarda karara karara kapkara oldular :)
Nurrr0006 busra_21 ahahahah iyi dediniz evet malesef kararıyorlar ya kaşımın içinden çıkmıştı bitane ben ona limon tuzunu ıslatıp surmustum çok yaktı yara oldu küçülmüştü ama hamile kalınca tekrar büyüdü o da
Nurrr0006 myangelson doktora sordum ben bunu gebelikten de olur genetikten de dedi doğumdan sonra geçmezse bakarız falan dedi. halalarım her sene gidip bi yaktırırlar onların boynunda da var epeyce biraz ona bağladım ama gebelikte hızlı şekilde çoğalınca insan bi tuhaf oluyor
myangelson Nurrr0006 yaa bizde yok öyle olan normal siyah benleri olan var abimde babamda ama böyle et beni olan görmedim o zaman ben gidince de yakarlar belki de