Yeni doğan bebegim var 6 günlük emme de ve beslenme de problem yaşıyor bugün fark ettim ki dili sürekli damağına yapışık duruyor bazen oynatıyor ama çoğunlukla damağında tutuyor bu sebepten beslenemiyor bunun sebebi nedir ve ne yapmam lazım bilgisi olan var mı ?