Miracle04 Ravziss bende 6. Haftamdayım ve ilk bebeğim karnim sert şişirip içime cekemiyprum lekelenmem var progestan kullanıyorum ve çok huzursuzum kalp atısını daha duyamadik
Yenihayallerr Normal benimde öyleydi şuan 10 haftalık oldum biraz daha azaldı şişkinlik doktor normal dedi 🥰
Ravziss Yenihayallerr İlk gebeliğim olduğu için acemiyim biraz😂 Şimdiden böyleyse ileriki aylarda nasıl olcam diye tedirgin olmaya başladım neyse normalse sıkıntı yok o zaman 🥰
Yenihayallerr Ravziss benimde ilk gebelik benimde davul gibi oldu karnım korktum doktorum fazla gaz oluşur bu dönemde ondan kaynaklı dedi Allah hepimize rahat hamilelik geçirmeyi nasip etsin inşallah ☺️
Ravziss Yenihayallerr Yenihayallerr Ayy iyi bari sağolasın içim ferahlıyor böyle şeyler duyunca🤭 Amin amin canım benim Rabbim sağlıkla sıhhatle devamlı afiyetle geçirtsin bu süreci hepimize🥰
Yenihayallerr Ravziss Ravziss çook çook aminn yolun başındayız daha inşallah herşey günlümüzce olsun😇
Ravziss Bhr31 Hayır 2 hafta sonra kontrole gelmemi istedi doktor ama ben dayanamayacağım bu hafta gideceğim🤭
Yenihayallerr Mesen bende dinlemek istenemedim hemen ama alttan ultrason sıkıntı olabilir ilk haftalarda karından kısa bir süre dinlemenin zararı olmayacağını söyledi gittiğim doktor:)
Bir_nazenin01 Merhaba ben de 6 haftalık şuan da kese var bebek yok dendi devlet hastanesi acil den baktırdım bugün sizce normal mi