[silindi] Sevgili anneler ve anne adayı olan arkadaşlarım, ilk kez anne olacağım ve uçak ya da arabayla seyahatte de rahat kullanacağım bir bebek arabası almak istiyorum. Önerileriniz nelerdir? Marka model kendimi deneyimlerinize bırakıyorum :)
ngksu [silindi] prego solo🌸 çok kez uzun uzun anlattım videoları da Youtubda çok var hem kabin boy hem travel sistem hafif de kabin olduğu için çekme aparatı var tek elle Aç kapa valla ben iyiki almışım dedim benimde ilk gebeliğim çok araştırdım ama iyiki dediğim bi araba oldu
bebegimvebennnn [silindi] Bumprider aldık biz benim içinde ozellikle ucakla seyahat cok önemli oldugu icin tercih ettim ucus modu var sanırım dünyada tek ucus modu olan bebek arabası malum almadan didik didik araştırdım her özelliğini :D ve aşırı pratik katlaması kaldırması kesinlikle tavsiye ederim
Seyoriin97 [silindi] Ben öneriler üzerine Cybex Eezy S Twist+2 bebek arabası ve Cybex Aton M Ana Kucağını aldım. Çok çok iyi bir marka kolay katlanabiliyor, kabin boy oluyor katlandıgında ve hafifliği de gayet iyi👍🏻