Umran_r1103 Uslugelin maalsef başıma geldi çok kötü ya doktora gittim krem bide şurup verdi üç günden sonra iyileşmeye başladı ama kaybolmadı henüz sıcak su banyosu yap dedi bide
Kiwitoveannesi Uslugelin benimde oldu dışarı cikti meme kafası gibi ilk korktum daha önce başıma gelmedi hiç böyle bisey anneme gösterdim basurmuş çok ağrıyor bazen yürüyemiyorum zeytin yağ iyi geliyormuş kuzeniminde bu şekilde çıkmış doğumdan sonra zeytin yağı sürmüş bide kulak cubuguyla icinede sürmüş geçmiş bende bu şekilde deniycem doğumdan sonra
Selinmoon Uslugelin bugün bende de oldu 🥺 acayip şişmiş , kantoron yağı sürdüm , duş alacağım umarım iyi gelir , sürekli kabız oluyorum ondan oldu bence . Yarın kontrolüm var doktoruma söylerim bir
Uslugelin Umran_r1103 Umran_r1103 sıcak suyla duş alıyorum geçiyor oturamıyorum çok kaşınıyor çocuğa zarar verecek diye korkuyorum 🥹
Umran_r1103 Uslugelin valla ağladım bende sinirden bir an önce doktora gidin krem falan versin iyi geliyo dış basur mu sizin ki
Uslugelin persefoni persefoni pazartesi gidip göstermeyi düşünüyorum inşallah bebeğe zarar vermez stres yaptım kaşıntıdan
Uslugelin Umran_r1103 evet ya dış çok kaşınıyor dışarıya çıkamıyorum 2 gündür yolda yürürken kaşınıyor
Tusac Sanırım bende de oldu hafif bi çıkıntı var makatta. Kadın doğum doktoruna mı gösteriyorsunuz yoksa başka doktora mı? Sürekli kabızlık yaşadığımdan oldu muhtemelen.
Uslugelin Tusac Tusac kadın doğuma gidicem önce kendi doktoruma sonra önerirse başka doktora gidicem 2 gündür başladı ya benim de 🥺
Umran_r1103 Tusac kadın doğum doktoruna söyledim o şurup ve krem yazdı sonrasında bakması için genel cerrahiye yönlendirdi o da ilaç yazmıştı
Umran_r1103 Uslugelin kaşıntı ve o rahatsızlık verme hissi gitti küçülmeye başladı tam olarak geçmedi henüz
Uslugelin Kiwitoveannesi bende bi kaç yerde okudum içine geri katın diyor dış basur olanlar yapmasın diyor pazartesi bi sorcam benim de ilk defa başıma geldi korktum ya 🥹
Uslugelin Selinmoon ya bana da zeytin yağ sür dediler aslında kabız da değilim diyetisyene de gidiyorum zorlanmıyorum hiç ağır kaldırdığın için olabilir dediler
Tusac Merymuro bir sonraki randevumda soracağım ben de. Aşırı bir şey yok ama hafif şişlik var bende de.