ipeklinaismom Niz yukarıdaki boşluk var ya onu sorun bı isterseniz o kadar resim var atılan ilk defa gördüm böyle iki kese gibi duruyor
Niz ipeklinaismom o resimden sonra bi kac defa daha muayene oldum ama 2 dr gittim hatta bisey soylemediler sorarim tabi neyin nesi
Niz Elamomy yaa insallah yeminle catlicam artik 21 haftalik olduk cikolata yedim ama kahveyi denememistim sira onda 😊