caglaslan61 38+1 deyim kızlar. Bugün kontrolümüz vardı. Açıklık yok. 40 küsürü görecek gibiyiz. Neler yapmalıyım bilmiyorum
LamiyaCetinkaya caglaslan61 Kelin ilacı olsa başına sürermiş, ilk oğlumu da 39+6′da zorla doğurdum, şimdi de yine bir erkek evlatla 39+1′de debeleniyorum gelmiyor 😂
hayalim35 caglaslan61 bende bi ara öyle bi çocuk yaptım 41+1 sancısız açıklık olmadan doğuma alındım ne su ne nişan😂😆
MMerve34 caglaslan61 durumlar vahim belim kasıklarım ağrıyordu şimdi hastaneye geldim açıklık yok nst de sancı yok 😂😂😂 doğmuyor doğmuyor 38+0
Sudenaz0105 persefoni bende öyle sandım ben 40 olunca bile öyle düşünmedim +10 yolu var 😅 ilk 40+5 ikinci 34 haftada açılma vardı 2 cm rahm ağzı kısalmıştı ama 40+2 😂
caglaslan61 Kız bebeleri erken doğar diyorlardı benim bebe epeydir doğum pozisyonunda kanala dayanmış durumda ama hiçbir ilerleme yok. Son dakika sezeryana dönmesinden endişeleniyorum aslında yoksa 38 normal bir dönem.
caglaslan61 persefoni yalancı sancılarım da epey fazla NST tertemiz. Zorunlu izne de çıkmış oldum böyle oturup bekliyorum. Ama onların keyfi yerimde belliki 😂
__anne__ MMerve34 ben de 39 haftalık oldum. Evdeki ağrılar sancılar nst yi görünce kaciyor sanki. Eşim annem inanmıyorlar hani ağrın vardı diyorlar. Yalancı sancilar bir var bir yok. Ama artık doğsun istiyorum 🤦🏻♀️
Evremoz caglaslan61 aynı durumdayim,hurma yiyorum ,ahududu yaprağı çayı içiyorum, squat ,sıcak duş vs vs ama.daha 1 kere bile yalancı sancım olmadı ,değişen hiçbir şey yok.
Aysecikkk_ Ayy vallaha herkes aynı durumdayız şubat gebeleri olarak 39+3 ne sancı ne birşey geziyom fıldır fıldır gelmiyor oğluş