Birsen56 Kızlar 32 hafta oldum 2iz gebelik 2 gündür ayaklarım şişiyo şimdide baya şişti ve yanıyo kaşınıyo neden acaba tuzuda kesmişim baya tansiyonumda normal bazen 12 oluyordu ama şimdi normal korkmalımıyım şimdi
Glsm_yldrm Birsen56 bende sizinle aynı yim 31 hafta ikiz lere hamileyim ayaklarım şişiyor kaşınıyor suyu çok içiyorum tuzsuz yiyorum ve sürekli ayaklarımı yukarda tutuyorum
electus35 Panik olmanı istemem ama biraz acil bi durum sanki. Vücudun sana bisey anlatmaya çalışıyor. Bol su iç.
Birsen56 electus35 arada oluyo aslında yürüdüğüm zaman ama 2 gündür akşam üzeri oluyo gitikçe şişiyo ve kaşınıyı yanıyo d3vlet takibiyim dr soramıyom tuzuda kesmişim acaba tansiyonummu yüksek bilemedim yane makinam evde bende ablamdayım yarın ölçerim artık korkuyom vala
Birsen56 Glsm_yldrm peki tansiyonunuz nasıl çıkıyo venim 12 lere gidiyo ama geçmiyo tuzlu yiyemiyom korkuyorum yinede ayaklarım şişiyo çok korkuyom 1 şey olur diye
Glsm_yldrm Birsen56 12 8 falan çıkıyor genelde ellerimde çok şişiyor çarşamba günü doktora gidicem sorucam bakalım ne diyecek inşallah bisey olmaz
Birsen56 Glsm_yldrm benimde öyle aynıyız desene gidince 1 sor bakalım ayaklar şişince ne yapalım yane çaresi yokmu bunun